Konkurs fotograficzny: 2-lecie sieci w obiektywie

Świętujemy 2. urodziny Family Pets & zoo

Dwa lata szybko minęły odkąd na mapie zoologicznej Polski pojawiła się sieć sklepów Family Pets & zoo. Razem z drugą siecią Zoo Karina to mocne wsparcie dla właścicieli zwierzaków.

Drodzy Klienci zapraszamy Was z okazji mijającego dwulecia do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym. oczywiście ze swoimi pupilami.

Co trzeba zrobić?

Zrób zdjęcie swojego pupila w urodzinowym klimacie – czapeczki, baloniki, tort, prezenty… albo po prostu radosny nastrój! Liczy się kreatywność, humor i oryginalność!

Do wygrania:

Super zestawy karmy, zabawki i inne niespodzianki od naszych partnerów!

Jak wziąć udział?

Prześlij zdjęcie na: konkurs@familypets.pl do 18 lipca 2025 r.

Nie zapomnij dołączyć formularza zgłoszeniowego

Regulamin konkursu

Masz czas – ale nie zwlekaj!

Czekamy na Wasze zwierzaki w imprezowym nastroju!

Partnerzy akcji:

Trixie, Schesir, Happy Dog, Eurowet, Purina, Family First, Wellness Coer, Bozita, Josera

Regulamin Konkursu Fotograficznego, z okazji 2 lecia sieci. „Zwierzak świętuje – urodzinowa inspiracja!”

  1. Organizator konkursu:
    Organizatorem konkursu jest Family Pets & Zoo z siedzibą przy ul. Ułańskiej 9, 89-200 Kołaczkowo.
  2. Cel konkursu:
    Promocja kreatywności i radości oraz świętowanie 2. urodzin Family Pets & Zoo.
  3. Uczestnicy:
    Konkurs jest otwarty dla wszystkich osób pełnoletnich i niepełnoletnich posiadających zwierzęta domowe.
  4. Zadanie konkursowe:
    Wykonanie fotografii przedstawiającej pupila w urodzinowym klimacie (np. z czapeczką, tortem, balonikami itp.).
  5. Zgłoszenia:
    Zdjęcia wraz z wypełnionym kwestionariuszem osobowym należy przesłać na adres e-mail: konkurs@familypets.pl do dnia 18 lipca 2025 r.
  6. Nagrody:
    Do wygrania są zestawy karmy, zabawki i inne nagrody od partnerów akcji.
  7. Wyniki:
    Ogłoszenie wyników nastąpi w sierpniowym wydaniu gazetki Family Pets & Zoo oraz na profilu Facebook organizatora. Informacja maillowa – 18 lipca.
  8. Prawa autorskie:
    Przesłane zdjęcia muszą być własnością uczestnika. Uczestnik udziela organizatorowi prawa do nieodpłatnego wykorzystania zdjęć do celów promocyjnych.
  9. Postanowienia końcowe:
    Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu oraz rozstrzygnięcia wszelkich kwestii spornych.